21 Şubat 2013 Perşembe

ARABALI DOĞUM GÜNÜ PASTASI




  Bu pastayı oğlumun 9. doğum günü için yapmıştım.



Malzemeler:
  • 5 adet yumurta
  • 1 su bardağı toz şeker
  • 1.5 subardağu un
  • Az karbonat
Yapılışı:
Yumurta il şeker mikserde çırpılır. Un ve kabartma tozu katılır. Yağlı kağıt sarılmış dikdörtgen fırın tepsisine dökülür.Fırından çıktıktan sonra kekten iki adet dikdörtgen, iki adet kare, iki adet küçük dikdörtgen şekil çıkartılır.İki büyük dikdörtgen şekil (ben şekerli süt ile ıslattım) ıslatılır.Aralarına puding sürülür. Onların üzerinde iki adet kare şekil araları ıslatılarak ve krema sürülerek üst üste konur. Ama arabanın ön kısmında daha fazla yer bırakılır. iki adet küçük dikdötrgen şekil ise arabanın ön ve arka camlarını oluşturmak için  kare şekillere biraz yatık olarak yaslandırılır.Tüm şekil kremşanti ile kaplanır. Ben Şekil vermede damla çikolata kullandım.Arabanın tekerleklerini rondo bisküvi ile yaptım. Farları için Bonibon çikolata kullandım. Arabanın şeklini vermede sağ olsun eşim bayağı yardımcı oldu. Afiyet olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder