7 Mart 2013 Perşembe

ROBADAN BORDO YELEK





 

 Bu yeleğin örneğini arkadaşın Filiz'den almıştım. Buradan ona da teşekkür ederim. Çok güzel oldu. Kızım yeleği görünce kızım da bana da aynısından öreceksin diye tutturdu. Ona da bir tane ördüm.


    Bu yeleğe 80 ilmekle başladım. 5 diş haroşa ördüm. daha sonra baştak ve sonda ön lastikler için 8'er ilmek ayırdıktan sonra 2 ilmek örüp 1 ilmek artırdım. artırdığım 1 ilmeği düz olarak ördüm.2 ilmeği ters olarak ördüm.Bu kısmı 12 sıra ördüm. Daha sonra 3 diş haroşa ördüm. Bu kısmı 3 kes yaptım. Daha sonra kollara ayırdığım ilmekleri kestim. Sonraki sırada koltuk altında 12 ilmek artırdım.Örneği kurdum. Sayıları denk getirmek için aralarda artırmalar yaptım. Örneği kurduktan sonra belli aralıklarla ters örgülerde artırmalar yaptımç Böylece eteğe doğru ilmek sayısı arttı. Bu arada örerken iliklerde kesilir.

     Kızım için ördüğüm yeleği de 60 ilmek başladım. Artırmaları aynı şekilde yaptım.Sıra sayılarını azalttım. Etek kısmındaki örneği de daha az ilmekle yaptım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder