15 Aralık 2014 Pazartesi

KREM RENGİ BERE VE BOYUNLUK

     Bu takımı kızımın arkadaşı için ördüm. Berenin yapılışına Pembe Bere'den bakabilirsiniz.

    Boyunluğu yapmak için 31 ilmek başladım.(6 numaralı şiş ile)
   Başlangıç ilmeğini aldım ipi şişe doladım yandaki 2 ilmeği birlikte ördüm.
     İpi şişe dolabım yine 2 ilmeği birlikte ördüm. Bu şekilde ilmekler bitene kadar devam ettim. Sonraki sırada başlangıç ilmeğini aldım ipi şişe doladım artırma ilmekle yanındaki ilmeği birlikte tersten ördüm. Bu şekilde ilmekler bitene kadar devam ettim. Ters sırada ters, düz sırada düz ördüm. İstediğim uzunluğa geldikten sonra İlmekleri kestim ve tığla örerek birleştirdim.
       Güzel bir takım oldu.

2 yorum:

  1. Merhaba,
    Sizin örgü örneklerinizin neredeyse tamamını sayfamda paylaştım.
    İnternet sitemde de linkinizi atarak paylaşabilirmiyim.
    Cevabınız ne olursa olsun şimdiden teşekkürler.

    YanıtlaSil