11 Mart 2015 Çarşamba

ÇİÇEK İPTEN BERE VE BOYUNLUK TAKIMI

 MALZEMELER:

3 Adet alize çiçek  ip
7 numara şiş
BERE:
Örerek örgü başlama tekniği ile 34 ilmek başladım. sırasıyla 8 haroşa - 1 ters - 3 düz-1 ters- 3 düz- 1 ters-3 düz-1 ters-3düz-1 ters-3 düz-1 ters-3 düz-1 ters-1 düz
Her 4. sırada 1 ilmeği çıkarıp diğer 2 ilmeği çıkarıp 1 ilmeği ve diğer iki ilmeği şişe geçirip burdum.
Bu şekilde 46 diş haroşa ördükten sonra kesme işlemini yaptım. 8 haroşayı kestikten sonra  1 ters ilmeği bıraktım .İlmeği 1 kez ördükten sonra diğer 3 ilmeği kestim .Her bıraktığım ters ilmekte kestiğim ilmeği bir kez daha ördüm. İlmekleri kestikten sonra kenarları örerek birleştirdim. Tepe kısmını ipi geçirip büzdüm. Ters ilmekleri sıra sonuna kadar söktüm. Ponpon yapıp diktim.

AKARDİON BOYUNLUK
 58 ilmek başladım. 6 sıra ters ördüm. 6 sıra düz ördüm. Bu şekilde 4 ters 3 düz bölüm olmak üzere toplam 7 bölüm olunca kesip, örerek birleştirdim. Ters sıralar öne gelecek şekilde birleştirdim.


1 yorum:

  1. Elinize sağlık bende ilk defa örgü örmeye başladım 26 yasindayim suan düz oruyorum elim alissin diye onu ogrenebildim bu iplikden atkı oruyorum videolu anlatım yaparsaniz daha iyi anlarım öğrenmek istiyorum tesekkurler

    YanıtlaSil