18 Ocak 2016 Pazartesi

ÇOCUKLAR İÇİN SIRT ÇANTASI


MALZEMELER:

Kartopu Köpekli ip (1 Adet)
5 numara tığ şiş
45 numara misinalı şiş

YAPILIŞI:


Tığ şiş ile 50 zincir çektim. 75 sıra ördüm ve kestim. Kenarlarını birleştirdim. Misinalı şiş ile ilmekleri topladım. 1 düz 1 ters lastik ördüm. Lastiği örünce 1 sırada tersleri diğer sırada düzleri örmeden aldım. Bu şekilde devam ettim 6 sıra ördükten sonra kestim.

Not: Bu ördüğüm lastik çift kat lastik oldu. Normal şiş ile örülünce sadece tersler örmeden alınıyor. Misinalı şişte hep düz sıra örüldüğü için 1 sırada tersleri bir sırada düzleri örmeden aldım.
İpliği çift kat yapıp zincir çektim. Yeterli uzunluğa gelince Çantanın arka tarafını ortalayıp lastiğin arasından geçirdim ve kenarlara birleştirdim. Aksesuarları diktim. Şık bir çanta oldu.
Bu da kedili sırt çantası

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder