21 Ocak 2018 Pazar

ERKEK BEBEK YELEĞİ

Bütün örülen dikişsiz yelekleri örmeyi çok seviyorum.Bu yeleği de severek ördüm.Ben kalın iple ördüğüm için 3-4 yaş çocuğun giyebileceği büyüklükte oldu.
YAPILIŞI:
146 ilmek başladım.12 sıra 2 düz 2 ters lastik ördüm. 2 lenarda 6 ilmek haroia ördüm. (kenar lastikleri) 
12 sıra düz örülür.
Çep süsü için 15 ilmek ördükten sonra 14 ilmek 2 düz 2 ters örülür. Her düzde ters ve düz ilmekler yer değiştirir.8 kez örneği tekrarladıktan sonra düz örmeye devam edilir.
(İlk ilik 3. dişte tersten açılır sonraki ilikler her 11. sırada açılır.Son ilikten sonra 2 diş örülür ve ayrımlar yapılır.)
36 diş olduktan sonra ön için 34 ilmek üzerinden  6 haroşa-1 kesme -2 düz-2 ters örnek son 6 ilmeğe kadar 6 ilmekten önceki 2 ilmek birlikte örülerek kesilir.
Ters sıralar olduğu gibi örülür.
Her düzde lastikten sonra 2 tarafta 1'er kesme yapılır. 14 ilmek kalana kadar. 23 diş haroşa örülüp kesilir.
Kol altı için 8 ilmek kesilir arkaya devam edilir.62 ilmek 2 başta 6 ilmek kenar lastiği her düz sırada lastikten sonra 1'er ilmek kesilir. 46 ilmek kalana kadar kesme yapılır.Diğer sıralar kesmeden devam edilir. Son 3 sira haorşa örülüp kesilir.
Yine kol altı için 8 ilmek kesilip diğer ön örülür.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder