21 Ocak 2024 Pazar

ÇİZGİLİ BEBEK HIRKASI


KULLANILAN İP: Himalaya bebe yünü 

1 adet beyaz-1 adet mavi

4 numara şiş

1 yaşa olur.

55 ilmek başlanır.

1 sıra ters örgü yapılır.




Ayrımlar yapılır.

1-2-11-1-23-2-11-2-1 şeklinde ayraçlar takılır.Bu sıra artırmalar yapılarak örülür.

1- ilk ilmek örülür- alttan alınarak artırma-2 düz- artırma-11 düz- artırma-2 düz- artırma-23 düz artırma-2 düz-artırma-11 düz- artırma-2 düz-artırma-1 düz

Ters sırada renk değişimi yapılır.

Ters sıralar ters örgü yapılır.

Yakada artırmaları 4 sırada bir yapılır.Ben her beyaz renkte yaka artırmalarını yaptım.

Yaka artırmaları yapılınca ilk ilmek örülür ilmek düşürülmeden 1 artırma yapılır.

20 artırmadan sonra önce kollar örülür sonra beden devam eder.

Kol sayısı 55 ilmek. Kolda her 12. sırada 2 kez kesme yapılır.46 sıra örülür.Lastikte ilmek sayısı 45 yapılır. 1 düz 1 ters 12 sıra lastik örülür.

Yaka sonradan şişe dizilerek örülür. Ben ilk sıraları örerek aldım. Yakayı dizerken 2 ör 1 atlayarak ör şeklinde yaptım.6 sıra ördüm.


Bu hırka bebek örgü youtobe kanalına aittir. Örülüşüne link adresini yazdım. Oradan bakabilirsiniz.

https://www.youtube.com/watch?v=RC7LQCz_wV8&list=LL&index=18

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder