5 Mayıs 2014 Pazartesi

SÜT DİLİMİ


MALZEMELER:

3 Adet yumurta
1.5 su bardağı şeker
1 su bardağı yoğurt
1 su bardağı sıvı yağ
1.5 su bardağı un
1 paket vanilya
1 paket kabartma tozu
2 yemek kaşığı kakao

KREMASI İÇİN:

2 Paket hazır krema
2 paket krem şanti
1 yemek kaşığı bal
2-3 damla limon suyu


YAPILIŞI:

        Öncelikle yumurta ve şeker iyice çırptım.Diğer sıvı malzemeler ekledim. Biraz da böyle çırptım. Un, kakao,vanilya ve kabartma tozunu kattım. 2 tane dikdörtgen fırın tepsisine yağlı kağıt serilip margarin ile yağladım. Tepsilere eşit olarak dökebilmek için ben kepçe kullandım.2 tepsiye birer kepçe dökerek hamuru bitirdim.175 derecelik fırında pişirdim. İnce olduğu için çabuk piştiler.
       Kek pişerken kremayı yaptım. Bütün malzemeleri karıştırıp çırptım.Kekler soğuduktan sonra Kekler ince olduğu için kırılmaması için bir tepsideki keki ortadan ikiye kestim. Yarısına krema sürüp diğer yarısını üzerine kapattım. Diğer keke de aynı işlemi uyguladım.İki keki bir tepsiye yerleştirip buz dolabında 1 gece beklettim.Dilimlerken bıçağı ıstlatım. Böyle yapınca daha güzel kesildi.
     Gerçekten çok lezzetli oldu. Çocuklar kısa sürede bitirdiler. Küçük çocuğu olan herkese tavsiye edeceğim bir tarif.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder