1 Nisan 2015 Çarşamba

ŞİP ŞAK YAŞ PASTA


31 Mart eşimin doğum günüydü. Kızımla birlikte ona sürpriz pasta yapmaya karar verdik. Evdeki malzemelerle yukarıdaki pastayı ortaya çıkardık. Pastayı yapmamız yarım saatten bile az sürdüğü için adını şip şak pasta koydum.


MALZEMELER:

1 Adet pastaban hazır kek
1 paket Drotker  dolgu kreması
1 paket Drotker krem şanti
Keki ıslatmak için süt
Keki süslemek için çilek, kivi, damla çikolata

YAPILIŞI:
Önce keki süt ile ıslattım.
Daha sonra dolgu kremasını tarifine göre hazırlayıp, üzerine çilek ve damla çikolata koydum.
Kekin diğer parçasını da süt ile ıslatıp, üzerine kapattım.
Üzerini de süt ile ıslattıktan sonra krem şantiyi tarifine göre hazırlayıp, üzerini kapladım.
Çilek ve kivi ile pastanın üzerini süsledim.
  Bu da kendi doğum günüm için yaptığım pasta
  Bu pastada da farklı olarak orman meyveli krem şanti kullandım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder