4 Kasım 2013 Pazartesi

KAR BERESİ






        Bu kar beresini oğlum için örmüştüm. Soğuk havalarda çok kullanışlı oluyor.

        Bu bere için Nako nakolen siyah ip ve 5 numara 5 şiş kullandım.
        Öncelikle her şişe 24 ilmek başladım. Toplam ilmek sayım 96 oldu.3 düz 3 ters olarak örneği kurup yaklaşık bir karıştan biraz fazla ördüm. daha sonra bir şişteki ilmekler kestim ve diğer şişlerdeki ilmekleri 6 sıra ördükten sonra kestiğim ilmekler kadar şişe ilmek attım ve hepsini beraber örmeye başladım. Yaklaşık 4 parmaktan biraz fazla (örülecek kişinin kafasına ölçülürse daha iyi olur) ördükten sonra her sırada önce terslerden bir tane sonraki sırada düzlerden birer tane kestim örnek 2 düz 2 ters oldu. Bu şekilde ilmekler azalana kadar devam edilir. Daha sonra kalan 10 kadar ilmek birden kesilerek bere bitirilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder