20 Şubat 2015 Cuma

EBRULİ İPTEN ŞAL YAKA ERKEK ÇOCUK YELEĞİ




      Yine Derya Baykal Programından bir yelek örneği yaptım.

MALZEMELER:
2 Adet Himalaya Ebruli İp
4 numara şiş
4 adet düğme

YAPILIŞI:
ARKA:88 ilmek başladım. 6 diş haroşa ördüm. Sonraki sırada başta ve sondaki 8 ilmeği haroşa ortadaki ilmekleri 4 sıra düz ördüm. 5. sırada 1 diş  haroşa ördüm. 20  haroşa sırasını ördükten sonra 3 diş daha haroşa ördüm ve arkayı bitirdim.
ÖNLER:44'er ilmek başladım.6 diş haroşa ördüm. Sonraki sırada başta ve sondaki 8 ilmeği haroşa diğer ortadaki ilmekleri 4 sıra düz 1 sıra haroşa ördüm. 11. sırada ön taraftaki haroşa ilmeklerini her sırada 1 tane artırdım.26 ilmek olunca,26 ilmek haroşa, 18 ilmeği de 4 sıra düz 1 sıra haroşa 20 haroşa sırası oluncaya kadar ördüm. 4 diş haroşadan sonra omuz tarafındaki 18 ilmeği kestim. Haroşa ilmeklerini 20 diş daha örüp kestim.
Önün diğer tarafını da simetrik olarak ördüm ve eşit aralıklarla 4 tane ilik açtım. Parçalar bittikten sonra Yanlardan yırtmaç bıraktım. Diğer kısımları diktim.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder